چه کسی مدیرعامل صنعت نفت می‌شود؟

چه کسی مدیرعامل صنعت نفت می‌شود؟

با انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان، گمانه‌زنی‌ها در خصوص مدیرعامل آینده این باشگاه اوج گرفته است.

به گزارش اولین خبر ، سید حسین کشاورزی(رئیس امور ورزش شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی)، روح‌الله محمدی(رئیس امور حقوقی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی)، جهانگیر کی‌شمس(ذیحساب پالایشگاه آبادان)، غلامرضا مکوندی(رئیس اداره HSE و بازرسی پالایشگاه آبادان) و سیدیوسف موسوی سندرونی(رئیس اداره عملیات غیرصنعتی پالایشگاه آبادان) به عنوان اعضای اصلی و محمدرضا خدری (رئیس اداره حسابرسی داخلی پالایشگاه آبادان ) به عنوان عضو علی البدل، اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

بدین ترتیب، مأموریت تیم مدیریتی اسبق این باشگاه که سبقه سقوط این تیم به دسته اول فوتبال کشور را در کارنامه خود ثبت کرده بود، به پایان رسید.

در این میان روح‌الله محمدی که سابقه حضور در هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت را در اختیار دارد و جهانگیر کی‌شمس که در یک بازه زمانی، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت بود، از گزینه‌های اصلی مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت هستند.

اما بررسی‌های صورت گرفته، بیانگر این موضوع است که طی چند روز آینده، «روح‌الله محمدی» از سوی اعضای هیأت مدیره به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه صنعت نفت آبادان انتخاب و کار خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: فارس
نظرات