چهار تغییر در ترکیب برنده پرسپولیس

چهار تغییر در ترکیب برنده پرسپولیس

خوان کارلوس گاریدو در حالی ترکیب اصلی تیمش را انتخاب کرده که این تیم نسبت به بازی قبلی ۴ تغییر دارد.

به گزارش اولین خبر ، در هفته سوم لیگ نخبگان پرسپولیس در شرایطی به مصاف السد می‌رود که سرخ‌ها دو بازی قبلی آسیایی خود برابر الاهلی و پاختاکور را بدون پیروزی پشت سر گذاشتند و حالا مقابل میزبان پرستاره‌شان فقط به برد فکر می‌کنند.

پرسپولیس در این مسابقه اوستون اورونوف ، حسین کنعانی و ایوب العملود ، سه ستاره خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و سعید صادقی نیز با نظر گاریدو به دوحه سفر نکرده است.

گاریدو چالش زیادی برای چیدن ترکیب این بازی حساس داشت و سرانجام با چند سورپرایز تیمش را راهی میدان کرد. سرخ‌ها در این دیدار نسبت به بازی قبلی چهار تغییر داشتند.

پرسپولیس مقابل چادرملو نیز از ایوب العملود و اوستون اورونوف در ترکیب اصلی خود استفاده نمی‌کرد و آنها را در این بازی هم در اختیار ندارد‌. حسین کنعانی تغییر اجباری گاریدو بوده و جای خود را در قلب خط دفاعی به مرتضی پورعلی گنجی داده است.

پرسپولیس

همچنین با خروج سروش رفیعی ، میلاد سرلک زوج هافبک دفاعی پرسپولیس با مسعود ریگی را تشکیل می‌دهد. همچنین با خروج فرشاد احمدزاده و یاسین سلمانی از ترکیب اصلی، لوکاس ژوائو و امید عالیشاه وارد شده‌اند تا این تیم شکل هجومی‌تری در خط حمله به خود بگیرد.

 

منبع: ورزش3
نظرات