خط دفاعی استقلال مثل پنیر سوئیسی شده است

خط دفاعی استقلال مثل پنیر سوئیسی شده است

پیشکسوت استقلال، گفت: برخی بازیکنان ۲۰ تا ۳۰ میلیارد قرارداد می‌بندند اما در حد استقلال و پیراهن این باشگاه بزرگ نیستند.

به گزارش اولین خبر ، محمد نوری با اشاره به شکست سنگین و دور از انتظار سه بر صفر آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال به معنای کامل کلمه بد بود. استقلال در این بازی هیچ نشانی از تیمی که عنوان پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن را یدک می‌کشد، نداشت.

وی افزود: خط دفاعی استقلال مثل پنیر سوئیسی بود و مهاجمان ذوب آهن اصفهان هر کاری در زمین خواستند انجام دادند. اگر من محمد نوری با ۵۸ سال سن در زمین حضور داشتم از بازیکنان خط دفاعی بهتر بودم! بازیکن باید سرش را جلوی توپ بگذارد نه اینکه مهاجم حریف به راحتی آنها را جا گذاشته و گل بزند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال قراردادهای بیست- سی میلیاردی می‌بندند اما پیراهن استقلال برای برخی از آنان گشاد است. برخی بازیکنان استقلال در حد و اندازه‌ای این تیم نیستند. این پیراهن را بزرگانی بر تن داشتند که نه پولی گرفتند و نه قرارداد میلیاردی می‌بستند، اما عاشق بودند و عمر و جوانی‌شان را در استقلال پشت سر گذاشتند.

نوری تصریح کرد: سرمربی جدید استقلال اننتخاب شد. پیتسو موسیمانه پیش از این در آفریقای جنوبی حضور داشت و کارنامه خوبی دارد. امیدواریم او بتواند موفق باشد. باید از او حمایت شود تا بتواند استقلال را که این روزها بیمار است، نجات دهد.

وی تاکید کرد: استقلال آنقدر که از خودی‌های لطمه خورده، از رقیبان ضربه نخورده است. برخی افرادی که خود را در ظاهر استقلالی می‌دانند، دنبال سهم خواهی هستند و برای همین دست به هر کاری می‌زنند تا تیم موفق نشود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: همواره از سیدحسین حسینی حمایت کرده‌ام اما ای کاش او حرف‌هایش را به جای مطرح کردن در رسانه‌ها، در باشگاه بیان کند. استقلال باشگاه بزرگی است و معتقدم مسائل خانوادگی نباید به بیرون انتقال داده می‌شد. حسینی به عنوان کاپیتان استقلال که نقش بزرگ‌تر را ایفا می‌کند، باید پخته‌تر عمل کند.

منبع: همشهری
نظرات