پتروشیمی مارون بر قله ارتباطات ایران

پتروشیمی مارون برترین روابط‌عمومی کشور را به خوزستان هدیه کرد

پتروشیمی مارون برترین روابط‌عمومی کشور را به خوزستان هدیه کرد

بیست و پنجمین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران در حالی با حضور مدیران، متخصصان، اساتید و پیشکسوتان حوزه روابط‌عمومی کارشناسان این حوزه از سوی موسسه کارگزار روابط عمومی ایران در سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد که روابط‌عمومی پتروشیمی مارون با مدیریت سید‌فخرالدین طاهرزاده توانست تندیس برترین روابط‌عمومی کشور را از آن خود کند.

به گزارش اولین خبر ، شرکت پتروشیمی مارون برای اجرای الفین هفتم تاسیس شد. با اجرای این طرح که یا ظرفیت تولید سالیانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تُن پلی.اتیلن در زمره بزرگترین الفین‌ها در جهان است. برای اولین بار در کشور +C۲ ( اتان ) از گاز طبیعی استحصال شده، طی فرآیندهایی به مواد الفینی، فرآورده‌های پلیمری و شیمیایی تبدیل می‌شود.ین شرکت با توانایی تولید سالانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تُن اتیلن، دویست هزار تُن پروپیلن، سیصد هزار تُن پلی‌اتیلن سنگین، سیصد هزار تُن پلی‌پروپیلن و بیش از چهارصد و چهل و سه هزار تُن انواع گلایکول یکی از بزرگترین شرکت های پتروشیمی در ایران و جهان است.

محصولات این مجتمع به عنوان ماده اولیه برای تولید انواع پلاستیک‌ها (روکس کابل، انواع نوار و فیلم، جعبه های نوشابه، جلد باتری خودرو، ظروف مایعات، وسایل پزشکی، لوله انتقال مواد و ..) و همچنین به عنوان خوراک واحدهای پایین دستی، تولید ضدزنگ، ضدیخ خودرو، صنایع نساجی و الیاف مصنوعی، چسب، عایق های الکتریکی، جوهر چاپ، صنایع آرایشی و … به کار می‌رود.

جوایز ویژه، (NAIPRI) معتبرترین جوایز روابط عمومی ایران هستند که از سال ۱۳۸۰ به منظور ارج نهادن و ایجاد شناخت عمومی از دستاوردها و مشارکت‌های مثبت سازمان‌ها و متخصصان فعال روابط‌عمومی در ایران بنیانگذاری شده است که آثار و پروژه‌های مرتبط با روابط‌عمومی هر سازمان در ۱۵ بخش و در دو مرحله ارزیابی شده و برگزیدگان هر بخش معرفی می‌شوند.
گفتنی است این نشست که با حضور انجمن متخصصان روابط‌عمومی سوم مرداد با موضوع “آینده روابط‌عمومی در جهان در حال تغییر” برگزار شد.

 

نظرات