پزشکیان: به وعده هایم در بحث رفع فیلترینگ پایبند هستم

پزشکیان: به وعده هایم در بحث رفع فیلترینگ پایبند هستم

رئیس جمهور در مورد بحث رفع فیلترینگ، گفت: ما تا آخر بروی حرف هایی که زدیم پایبند هستیم و تلاش می کنیم که آن صحبت هایی را که مطرح کردیم در عمل پیاده کنیم. رئیس جمهور در مورد بحث رفع فیلترینگ، گفت: ما تا آخر بروی حرف هایی که زدیم پایبند هستیم و تلاش می کنیم که آن صحبت هایی را که مطرح کردیم در عمل پیاده کنیم.

به گزارش اولین خبر ، مسعود پزشکیان ، رییس جمهور کشورمان در حاشیه حضور در صحن مجلس برای ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۴در جمع خبرنگاران در مورد بحث فیلترینگ، گفت: ما تا آخر بروی حرف هایی که زدیم پایبند هستیم و تلاش می کنیم که آن صحبت هایی را که مطرح کردیم در عمل پیاده کنیم.

وی اظهار کرد: در رابطه با فیلترینگ هم وزیر ارتباطات، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده و این هفته در جلسه سران قوا گزارش می دهند و قرار شد که هم مجلس و هم قوه قضائیه و از وزارت ارتباطات بنشینند و جمع بندی کنند و مراحلی که بتوانیم انجام دهیم را انجام خواهیم داد. 

وی در رابطه با اینکه دست دولت برای این موضوع چقدر باز است؟، گفت:بحث کارشناسی است و این روند به نفع کشور نیست و باید برگردد و داریم تفاهم می کنیم که با زبان مشترک جلو برویم و سوء تفاهمات شکل نگیرد. 

پزشکیان در پاسخ به این سوال که آیا فیلترینگ برداشته می شود، گفت:  بله داریم کار می کنیم که برداشته شود.

منبع: برنا
نظرات